Den sena kvällen har sin tjusning

Jag undrar varför man blir så sentimental efter klockan halv 12 på kvällen. Allt som har med kärlek att göra sjunker upp till ytan och sticker i hjärtat. Skriver saker till personer som jag inte skulle gjort vilken dag som helst, men det gör det inte mindre sant. Kanske vågar jag säga det för att jag just skrev det, och inte sa det direkt till personen. Men det skulle nog också gått, bara klockan var efter halv 12 på natten.

(Staffan Hellstrand - Du Går Aldrig Ensam)

Dessutom vill Max ha mig.

Kommentarer
Postat av: Fancy

Tack klara, det kändes fint.
det ska du veta.
hoppas att du mår bra.

ta hand om dig.

2007-10-17 @ 19:44:57
URL: http://phany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0