Something smarter for the pain

Just nu lever jag på blåbärssoppa, Loperamid, Verum Hälsofil och Alvedon. Tänker utelämna detaljer om varför, inte så svårt att lista ut kanske. Men jag har nog gått ner ett par kilo sen i förrgår.
Har knappt någon näring kvar i kroppen, och det märktes idag på körlektionen. Läraren bad mig vända i den lilla korsningen som låg framför. Jag körde 5 meter in på den högra vägen, och backade sedan tillbaka runt hörnet så jag stod där jag kom ifrån. Åt samma håll. "Det var en jättesnygg backning, förutom att du skulle vända!" Sen höll det på så hela lektionen. Backade jättesnyggt men hade ingen koll.

Snart dags för RYAN!
Mina drömmar är som spöken.

Kommentarer
Postat av: Maja

Kära du är du sjuker?? om jag inte var så långt borta så skulle jag komma å klappa om dig. Skickar en ros med kramar så länge. Puss

2007-11-10 @ 20:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0