Roulette

It ain't no place to be killin' time. I guess I'm just lazy.

Nickan är min psykolog för tillfället. Undrar hur många timmar vi har pratat i telefon sammanlagt. Vilken fantastisk människa hon är. Mitt i allt jobbigt får hon mig att skratta, och det var precis vad jag behövde.

Och även om det blev lite knasigt hemma hos Rosie igår, så uppskattade jag det verkligen. När vi satt och spelade ordboxen och rabblade upp alla ord, rätta och felaktiga, så kände jag gång på gång hur tillfreds jag var i sällskapet och med er och med mig själv. Det var länge sedan. Fler fantastiska människor.

Hey, come on everybody do Miss America!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Du är finast, Klara!

2007-12-01 @ 14:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0