Måste jag bestämma mig?

Ibland älskar jag mitt jobb. Eller snarare människorna på jobbet, och stämningen vi har där. Men ibland känner jag mig som världens minsta och vill bara åka hem till mamma och pappa. Måste jag bestämma mig?

På tisdag ska jag se min största idol uppträda, för andra gången. Jag har varit helt lugn hittills.
Åh, jag minns förra gången. Helt plötsligt satt han där, en människa jag sett så många gånger på bild. Hört hans röst tusen gånger. Visste att han alltid hade en reva i jeansen, över knät.
Men han var helt plötsligt på riktigt. 4 meter ifrån mig, jag hade kunnat röra vid honom om jag gått några steg.
Wow. Jag tror inte att jag andades på 5 minuter.


Hysteria!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0