That was that, that.

Nu är det gjort. Operationen är avklarad. Det gick ganska fort faktiskt. Tror att det var över på ungefär en halvtimme. Kirurgen heter Göran och sa glatt när jag kom in, "Är du redo för världens minsta kirurgiska ingrepp?" Kände mig inte så redo, men hade inte heller så mycket att välja på. Och nu jag sitter här med "illamående och dåsighet" som det så fint står på förpackningen på Citodonen. När jag pratar låter det som att jag försöker härma en full person. Det är inte mysigt med stygn i munnen. Don't try this at home.. Jag är ständigt hungrig och lever på yoghurt och nyponsoppa.
Jag har inga planer på att göra om det här.

Igår kom mina föräldrar hem från en blixtvisit hos min morbror i Bryssel. Har haft en trevlig helg här hemma med Pillan, och de har också haft det trevligt. Skönt att få spendera lite kvalitetstid med sin flickvän.
Hörde att det gått väldigt vilt till på Sudersand på midsommar, så det kanske var bra att vi inte åkte dit. Vi hade det bra hemma hos Maja istället, med god mat och härliga soliga människor. Blev en lång sväng ute på landet när vi åkte hem framåt midnatt. Johan och Amanda skulle hem, och Etelhem ligger inte precis på vägen till Klintehamn och Fröjel. Ett tag var Jacob och jag på väg att bli lite vilse vid Lojstahajd någonstans. Men tillslut släppte han av mig vid Konsum.

Emilia har laddat ned 80-talet med Pontiak på mobilen.

Over and in.

Kommentarer
Postat av: Mandy

Så bra att allt gick fint! Låter lite som jag kände mig efter min halsmandelsoperation. Ta hand om dig!

2007-06-26 @ 10:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0