I got soul but I'm not a soldier

Sing of the happy day of graduating
Oh, let us rejoice in the spring of youth
Still our hearts beat, strong and true
And the brightening future is ours

Yet, no storms
Living in our minds
Hope is our friend
And in it's promises we trust
as we tie alliance in the grove
where the glorious days germinate
where the glorious days germinate
Hurray!

En liten översättning i brist på annat att göra.
Jag tog studenten igår. Jag tog studenten igår. Det var en fantastisk dag, jag var verkligen lycklig! Har gått och väntat på att jag skulle glädjas över det, och igår kom det. Stunden innan, under och efter utspringet kan inte beskrivas i ord. Överväldigande, minst sagt.
Nu väntar fem stycken studentskivor.

Känns inte som att så mycket har förändrats ändå. Livet har tagit en annan vändning, men det känns mest som att det är onsdag. En vanlig onsdag, mitt i skolveckan. Ledig, som vanligt.

Torka tårarna, min vän. Dry your eyes, mate.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0