Stitches are gone

Har tagit ut stygnen idag. Det var lite obehagligt. Pappa hälsade på ungefär 85% av alla vi mötte på lasarettet. Resten visste han vad de hette och vart de bor.
Har börjat jobba. 12 timmar igår, herregud va slut jag var när jag kom hem. Idag är det 5 timmar, och samma imorgon. Då åker också resten av familjen till Umeå för operation på torsdag. Så det blir jag och Pillan här ungefär en vecka framöver. Och på onsdag kommer Hugo hem, och det är ju lite märkligt.
Det skulle sitta fint med en resa till typ Dominika eller azorerna eller något annar semesterparadis. Jag vill ha sol!
Pillan är firad och om ett par månader också tatuerad. Enligt henne hade hon förut klintes fulaste cykel, men nu har hon klintes snyggaste, helt klart. Har fortfarande orange färg i håret.
Johan har lekt fotomodell med GA:s fotografer.
Hattigt och halvlustigt.

Kommentarer
Postat av: Ida

ser du min mail adressnu?
:D

2007-07-02 @ 23:55:46
URL: http://mymmz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0