Magiskt, men tragiskt

Har faktiskt haft en kanondag på jobbet! Vissa dagar är rätt så knepiga, men idag har vi haft flyt på något sätt. Var nere vid Ekstakusten och grillade med killarna. Vilka människor det finns att träffa, bara på gotland.
Njuter av Nioles närvaro. Det är ju fantastiskt hur bra vi går ihop. Känns som att hon har bott hos mig i månader. Fast egentligen är det bara en vecka.

Tror att jag ska skicka iväg ett mail till Sölvis. Han ville ju att vi skulle höra av oss en bit iväg från studenten, ute i livet. Och nu har jag ju faktiskt kommit iväg en bit, det känns i psyket på något sätt. Starkare och säkrare.

Nu ska jag gå bort till fönstret och dra för persiennen, sen lägga mig i sängen. Plats för två ikväll.

Bigtime+Longtime=Goodtime

Kommentarer
Postat av: Jobjörn

Jag känner mig inte det minsta vuxen. :/

2007-07-25 @ 02:08:54
URL: http://www.yakujo.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0