I samma bil

Vet inte hur ekonomin ska gå ihop den här hösten. Har och kommer att tjäna endel pengar, men har ju självklart skaffat mig en hel del utgifter också. Tror det blir till att skippa någon av dessa aktiviteter jag är så sugen på. Mest konserter.
-Håkan Hellström på Liseberg, främst för att träffa folk.
-Ryan Adams på Chinateatern, ska snart iväg och hämta biljetterna!
-Emil Jensen i Malmö
-Kent i Köpenhamn, Amanda har skaffat mig en biljett.
Jag vill så gärna! Helst allt på en gång. Själva inträdena på alla ställen håller nog plånboken till, men inget av ställena ligger med vägen till Visby precis.
Konserten jag helst skulle skippa är nog Håkan, men den väger ändå tungt med tanke på mötet med andra.
Jag vet inte hur jag ska göra.
Och vilket jäkla jobb jag har. Vet inte om jag är tacksam eller orolig för min hälsa.


Jag älskar all den tid, då jag glömmer dig, och bagateller i vår tid.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åh, Klara, det är svårt allt det där. Men tänk på att du bor jättegratis i Skåne :) Alltid!Kanske kan jag flörta med Emil om lite gratisbiljetter. Det löser sig!

2007-08-19 @ 19:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0