Åtminstone musik

Well well. Stora planer på att åka till Göteborg och se på Håkan. Funderar också på att åka ner till Skånet efter, för att umgås med de nyblivna skåneborna. Klart att jag längtar. Håller tillgodo med Klara-skivan jag fick.
Jag fyller 19 år imorgon. Varför känns det mindre för varje år? Är det ett tecken på att jag börjar bli vuxen och tråkig? Eller ett tecken på att tiden går fortare ju äldre man blir, och att jag hinner inte förbereda mig?

Maja ringde och sa att hon ville plocka svamp. Jag undrar om det finns svamp i mitten av augusti. Förra året plockade jag svamp i december tror jag.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Det blir fint. Du är fin :)

2007-08-16 @ 16:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0